platnet
Forum Üyesi
Mağazalar » Butikker
Bir spor mağazası arıyoruz. Vi leter etter en sportsforretning. 0
Bir kasap arıyoruz. Vi leter etter en kjøttforretning. 0
Bir eczane arıyoruz. Vi leter etter et apotek. 0
Zira bir futbol topu satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe en fotball. 0
Zira salam satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe salami. 0
Zira ilaç satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe medikamenter. 0
Futbol topu satın almak için spor mağazası arıyoruz. Vi leter etter en sportsforretning for å kjøpe en fotball. 0
Salam satın almak için kasap arıyoruz. Vi leter etter en kjøttforretning for å kjøpe salami. 0
İlaç satın almak için eczane arıyoruz. Vi leter etter et apotek for å kjøpe medikamenter. 0
Bir kuyumcu arıyorum. Jeg leter etter en gullsmed. 0
Bir fotoğrafçı arıyorum. Jeg leter etter en fotoforretning. 0
Bir pastane arıyorum. Jeg leter etter et konditori. 0
Çünkü bir yüzük satın almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en ring. 0
Çünkü bir film satın almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en film. 0
Çünkü bir pasta almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en bløtkake. 0
Bir yüzük satın almak için kuyumcu arıyorum. Jeg leter etter en gullsmed for å kjøpe en ring. 0
Bir film satın almak için fotoğrafçı arıyorum. Jeg leter etter en fotoforretning for å kjøpe en film. 0
Bir pasta satın almak için pastane arıyorum. Jeg leter etter et konditori for å kjøpe en bløtkake. 0
Bir spor mağazası arıyoruz. Vi leter etter en sportsforretning. 0
Bir kasap arıyoruz. Vi leter etter en kjøttforretning. 0
Bir eczane arıyoruz. Vi leter etter et apotek. 0
Zira bir futbol topu satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe en fotball. 0
Zira salam satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe salami. 0
Zira ilaç satın almak istiyoruz. Vi skal nemlig kjøpe medikamenter. 0
Futbol topu satın almak için spor mağazası arıyoruz. Vi leter etter en sportsforretning for å kjøpe en fotball. 0
Salam satın almak için kasap arıyoruz. Vi leter etter en kjøttforretning for å kjøpe salami. 0
İlaç satın almak için eczane arıyoruz. Vi leter etter et apotek for å kjøpe medikamenter. 0
Bir kuyumcu arıyorum. Jeg leter etter en gullsmed. 0
Bir fotoğrafçı arıyorum. Jeg leter etter en fotoforretning. 0
Bir pastane arıyorum. Jeg leter etter et konditori. 0
Çünkü bir yüzük satın almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en ring. 0
Çünkü bir film satın almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en film. 0
Çünkü bir pasta almayı düşünüyorum. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe en bløtkake. 0
Bir yüzük satın almak için kuyumcu arıyorum. Jeg leter etter en gullsmed for å kjøpe en ring. 0
Bir film satın almak için fotoğrafçı arıyorum. Jeg leter etter en fotoforretning for å kjøpe en film. 0
Bir pasta satın almak için pastane arıyorum. Jeg leter etter et konditori for å kjøpe en bløtkake. 0